Jeste� w: Home > Rynek Finansowy > Prezes „Automatyki”

Prezes „Automatyki”

To samo dążenie do zastąpienia konfliktu współpracą legło u podłoża rozmowy ze związkowcami. Sęk dążył do tego, aby w przyszłości osiągnąć kompromis w sprawie mechanizmów i zasięgu redukcji zbędnego zatrudnienia.

Prezes „Automatyki” usilnie zapobiega o dobrą współpracę z zewnętrznymi partnerami firmy. Jego poranna wizyta w radiu miała na celu kreowanie w opinii publicznej pozytywnego obrazu (image) firmy. Przedsiębiorstwa, którym udaje się stworzyć taki obraz i których sama nazwa wywołuje w szerokiej opinii publicznej pozytywne skojarzenia, mają znacznie większe szanse na pozyskanie wartościowych partnerów i na korzystne ułożenie sobie współpracy z nimi.

Działania zmierzające do wytworzenia takiego właśnie pozytywnego obrazu firmy w opinii publicznej określane bywają mianem public relations. Istnieją firmy specjalizujące się w doradztwie w tym zakresie i w organizowaniu kampanii public relations poprzez oddziaływanie na media, kampanie promocyjne, sponsoring imprez sportowych, artystycznych, kulturowych, charytatywnych. Prezes „Automatyki” prowadzi te działania sam i nieco „chałupniczo”, ale – jak się wydaje – z dobrym skutkiem. Sęk ma dobre stosunki w środowisku dziennikarskim i starannie je kultywuje, także na gruncie towarzyskim. Dlatego często występuje w mediach, konsekwentnie promując swoją firmę, a przy okazji

– 1 swoją osobę. Staje się niemal symbolem nowoczesnego polskiego menedżera, któremu udało się zrestrukturyzować przedsiębiorstwo.

Dodaj Komentarz